Změna v objednávce, výměna, reklamace, vrácení zboží

Změna v objednávce:

Chcete ve své objednávce něco změnit? Napište na mail pulzsro@email.cz číslo objednávky a o jakou změnu žádáte. 

Výměna:

Zvolili jste špatnou velikost a chcete zboží vyměnit? Vyplňte formulář zde Neprané, nenošené zboží zašlete na adresu:

PULZ s.r.o.
Banskobystrická 176

62100 Brno

Reklamace:

Chcete reklamovat zboží - pokud je to možné závadu vyfoťte a napište nám nejprve na mail pulzsro@email.cz . Domluvíme se na dalším postupu. Pokud bude nutné zboží zaslat k posouzení, vyplňte reklamační protokol a zboží zašlete na adresu:

PULZ s.r.o.
Banskobystrická 176

62100 Brno

 

Vrácení zboží:

Rozhodli jste se v zákonné 14-ti denní lhůtě vrátit zboží? Vyplňte formulář a neprané a nepoužité zboží zašlete na adresu :

PULZ s.r.o.
Banskobystrická 176

62100 Brno

 

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: