Změna v objednávce, výměna, reklamace, vrácení zboží

Změna v objednávce:

Chcete ve své objednávce něco změnit? Napište na mail pulzsro@email.cz číslo objednávky a o jakou změnu žádáte. 

Výměna:

Zvolili jste špatnou velikost a chcete zboží vyměnit? Napište na mail pulzsro@email.cz , které zboží budete chtít vyměnit za co, abychom zboží odložili a neprané, nenošené zboží zašlete na adresu:

PULZ s.r.o.

Česká 333

664 31 Lelekovice

Reklamace:

Chcete reklamovat zboží - pokud je to možné závadu vyfoťte a napište nám nejprve na mail pulzsro@email.cz . Domluvíme se na dalším postupu. Pokud bude nutné zboží zaslat k posouzení, vyplňte reklamační protokol reklamacni_protokol_pulzsro.pdf a zboží zašlete na adresu:

PULZ s.r.o.

Česká 333

664 31 Lelekovice

Vrácení zboží:

Rozhodli jste se v zákonné 14-ti denní lhůtě vrátit zboží? Napište nám na mail pulzsro@email.cz, že budete zboží vracet a neprané a nepoužité zboží zašlete na adresu :

PULZ s.r.o.

Česká 333

664 31 Lelekovice

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.